Audioteka stawia na PR Calling

Audioteka, platforma treści audio, dołączyła do portfolio klientów PR Calling.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Audioteka stawia na PR Calling

W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksową komunikację zewnętrzną marki, w tym m.in. za działania media relations, PR produktowy i korporacyjny, pozycjonowanie ekspertów oraz bieżący konsulting.

Klient sam zgłosił się do agencji.

Ze strony PR Calling za obsługę klienta odpowiada zespół B2B Practice.

Audioteka to platforma z audiobookami, podcastami i słuchowiskami, specjalizująca się w produkcji wysokiej klasy autorskich treści audio. Powstała w 2008 r. marka posiada w swej liczący ponad 19,5 tysiąca pozycji katalog polskojęzycznych produkcji audio.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"