Audioteka w reklamie "spełnia dziecięce marzenia"

Serwis Audioteka rusza z emisją nowego Audioteka spotu reklamowego będący głównym elementem tegorocznej kampanii wizerunkowej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Audioteka w reklamie "spełnia dziecięce marzenia"

Hasło najnowszej kampanii to „Audioteka spełnieniem dziecięcego marzenia”, dlatego w spocie wzięli udział mali bohaterowie fantazjujący o przyszłości pełnej ciekawych lektur, które mogłyby im towarzyszyć w różnych codziennych sytuacjach.

- Możliwości, jakie oferuje Audioteka, czyli słuchanie tysiąca książek i innych treści na życzenie w dowolnym miejscu i czasie, skojarzyło nam się ze spełnieniem dziecięcych marzeń. Inspiracja ta zaowocowała stworzeniem najnowszej kampanii, którą chcemy przyciągnąć do Audioteki kolejnych, zadowolonych słuchaczy – komentuje Monika Bazdyga, head of marketing w Audiotece.

- Sama tematyka i charakter marki Audioteka sprawiają, że praca nad kampanią była przyjemnością. Wspaniały plan zdjęciowy oraz zaangażowanie młodych aktorów dodatkowo wzmocniły nasze pozytywne doświadczenia. Mamy nadzieję, że sposób, w jaki opowiadamy o tym, co w Audiotece najważniejsze, trafi prosto do serc odbiorców. Spontaniczny feedback, który otrzymaliśmy do tej pory, pozwolił nam uwierzyć, że kampania będzie skuteczna i dobrze przyjęta – powiedział Michał Soroczyński, autor konceptu spotu, partner zarządzający Splendid&Wise.

Kreację kampanii i strategię komunikacji, we współpracy z zespołem Audioteki, przygotowała agencja Splendid&Wise. Spot wyreżyserował Marcin Dubiniec, a za realizację odpowiadał dom produkcyjny Papaya Films, we współpracy ze studiem postprodukcyjnym Vein i studiem dźwiękowym Głośno. Media offline realizuje agencja OMD, a za zakup mediów online odpowiada wewnętrzny zespół Audioteki Group.

Audioteka powstała w 2008 roku, zapewnia dostęp do największego katalogu audio po polsku, z biblioteką zawierającą ponad 26 tys. pozycji. 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"