Agencja Authentic Brands Group (ABG) kupiła licencję na markę "Sports Illustrated", w tym archiwalne numery magazynu. Została również właścicielem praw do wydań „Sportsperson of the Year”, "Sports Illustrated Swimsuit Issue" oraz magazynu dla dzieci.
Meredith Corp., przez kolejne dwa lata będzie zajmowała się wydawaniem i redakcją papierowych i magazynów "Sports Illustrated" i ich stronami internetowymi, za co uiszczać będzie opłatę licencyjną do ABG.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sports-illustrated-na-okladce-modelka-halima-aden-w-hidzabie-i-burkini ##
Authentic Brands Group zajmuje się brandingiem i marketingiem w obszarze rozrywki. Zarządza m.in. markami Juicy Couture i Nautica. Jest właścicielem wielu znaków towarowych i praw do wizerunków gwiazd, takich jak Marilyn Monroe, Elvis Presley i Muhammad Ali.

Koncern medialny Meredith kupił "Sports Illustrated's" w ramach szerszej transakcji przejęcia Time Inc.. Do fuzji doszło w listopadzie 2017 roku, a jej wartość wyniosła 1,8 mld dolarów. Niemal natychmiast po przejęciu, nowy właściciel miał wystawić na sprzedaż magazyny „Time”, „Sports Illustrated” oraz „Fortune”.











