'Auto Świat' liderem pism motoryzacyjnych, 'Top Gear' w dół o 17proc.

W lipcu 2009 roku większość tytułów z segmentu pism motoryzacyjnych(tygodniki i miesięczniki) zanotowało spadek sprzedaży w porównaniuz analogicznym miesiącem 2008 roku. Liderem segmentu był "AutoŚwiat", spada sprzedaż "Top Gear".

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem tygodnika "Auto Świat" (AxelSpringer Polska) wyniosła w lipcu 2009 r. 100 858 egz., co wstosunku do lipca 2008 roku oznacza spadek o 8 proc. - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Motor"(Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą na poziomie 91 730 egz. (spadek o10 proc.).

Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "TopGear" (Burda Media Polska), który na polskim rynkuzadebiutował w marcu 2008 roku. Jego sprzedaż w lipcu 2009 r.wyniosła 76 210 (w dół o 17 proc.).

Porównując dane z lipca br. do danych z poprzedniegomiesiąca

można stwierdzić, że najwięcej stracił "Motor".

* -"Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałetytuły wymienione w zestawieniu są miesięcznikami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu