"Autostopem przez świat" w Polsat Play. Program bez ekipy i scenariusza

W listopadzie na antenie Polsat Play zadebiutuje program “Autostopem przez świat” z udziałem znanych z sieci podróżników. Format powstał bez udziału filmowej ekipy i scenariusza. To “surowy zapis wypraw" trzech niezależnych globtroterów przemierzających najdalsze zakątki świata.

KML
KML
Udostępnij artykuł:
"Autostopem przez świat" w Polsat Play. Program bez ekipy i scenariusza
"Autostopem przez świat"

W programie “Autostopem przez świat” widzowie zobaczą wojaże Dawida Fazowskiego, który relacjonuje swoje podróże na youtubowym kanale Przez świat na Fazie, Tomasza Jakimiuka, twórcę bloga „Jak to daleko” oraz Michała Patery, youtubera znanego z kanału „Autostopem na koniec świata”. 

Podróżnikom nie towarzyszyła jednak ekipa filmowa, a prowadzący sami dokumentowali swoje wyprawy. “Nagrywają swoje doświadczenia i dzielą się nimi w naturalny, nieszablonowy sposób, który pozwala widzom doświadczyć piękna, ale też trudów podróży” - czytamy w komunikacie prasowym na temat programu.

Nowy program Polsat Play bez ekipy i scenariusza 

Jak podkreślono, produkcja ma mieć formę “surowego zapisu wypraw”, stąd też poza brakiem filmowców także brak scenariusza programu. “Wszystko, co zobaczymy na ekranie, wydarzyło się spontanicznie” - zapewniają twórcy.

Wśród miejsc, które w programie “Autostopem przez świat” odwiedzą znani z sieci podróżnicy, znajdą się m.in. Pustynia Gobi, Półwysep Synaj, Gambia, Sudan, Irak, Izrael, Kazachstan, Afganistan, Rio De Janeiro, Zambia oraz Stany Zjednoczone. 

Premiera programu “Autostopem przez świat” w niedzielę, 3 listopada o godzinie 15.00 w Polsat Play

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów