„Avanti” z aplikacją pozwalającą na internetowe zakupy z poziomu drukowanego magazynu

Miesięcznik „Avanti” (Agora) wprowadza nową aplikację zakupową. Czytelniczki mogą z jej pomocą skanować strony pisma z interesującymi je ofertami i bezpośrednio przenosić się do oferujących je sklepów internetowych.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
„Avanti” z aplikacją pozwalającą na internetowe zakupy z poziomu drukowanego magazynu

Nowa aplikacja „Avanti" pozwala skanować strony magazynu, identyfikować produkty, a potem dokonywać zakupów w internecie. Ale zapewnia również możliwość znalezienia najbliższego sklepu stacjonarnego z przedmiotami oznaczonymi przez użytkowniczkę jako interesujące oraz sprawdzenia w nim dostępności produktu w określonym rozmiarze, kolorze czy fasonie.

Dostęp do nowych funkcjonalności jest bezpłatny, nie ma też potrzeby rejestrowania się. Jeśli użytkownik zdecyduje się na rejestrację, otrzyma dostęp do dodatkowych opcji, m.in. do ekskluzywnych ofert i zniżek, możliwości tworzenia własnych list zakupowych czy do korzystania z rekomendacji stylistek.

- Dzięki nowej aplikacji „Avanti” jako pierwszy tytuł w Polsce zaproponuje rozwiązanie, łączące świat drukowanego pisma i internetowych zakupów. Czytelniczki będą mieć dostęp do galerii produktów online z poziomu miesięcznika oraz zapewnione łatwe i szybkie przejście do stron producentów - mówi Piotr Hendel, wydawca „Avanti".

Aplikację „Avanti" stworzyła firma IINE card Japan. Narzędzie jest głównym elementem rozwiązania wykorzystującego moduł skanowania, dzięki któremu każdy materiał drukowany staje się interaktywną platformą i umożliwia bezpośredni zakup poprzez urządzenia mobilne. Rozwiązanie „white label", na którym została oparta aplikacja, pozwala wydawcom i markom posługującym się materiałami drukowanymi stworzyć spersonalizowaną aplikację pod swoja marką.

- Uruchomienie aplikacji to istotny krok w umacnianiu marki „Avanti" i samego miesięcznika na pozycji lidera wśród pism shoppingowych, a także szansa na całkiem nową formę współpracy z klientami reklamowymi, którzy będą mogli skorzystać z oferty wyjątkowych działań w interaktywnym kanale mobilnym – ocenia Piotr Hendel.

Aplikacja będzie dostępna w sklepach Google Play oraz App Store od 24 listopada, wraz z ukazaniem się grudniowego wydania miesięcznika. Wszystkie strony magazynu będzie już można zeskanować i dokonywać zakupów.

Grudniowy numer pisma wspiera promocja w radiostacjach Agory, czasopismach spółki oraz w kinach sieci Helios. Kreację kampanii przygotował dział marketingu pionu Czasopisma Agory.

W pierwszej połowie 2017 roku „Avanti” plasowało się na drugiej pozycji w sprzedaży miesięczników luksusowych i shoppingowych ze średnią sprzedażą wynoszącą 80 835 egz.

jk
Autor artykułu:
jk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech