Avantis dla Telepizzy

11 października br. rozpoczęła się jesienna promocja: "Konkurs Telepizza"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Celem Konkursu jest wsparcie sprzedaży pizzy w dostawie, jak również w restauracjach Telepizzy.

W konkursie może wziąć udział każdy, kto zakupi przynajmniej jedną małą pizzę w restauracji Telepizzy lub dostawie. Klient otrzymuje wówczas specjalny kupon konkursowy z unikalnym kodem, który należy wysłać SMS-em. Następnie trzeba odpowiedzieć na jedno proste pytanie dotyczące oferty Telepizzy. Na jeden kupon konkursowy można dokonać tylko jednego zgłoszenia do Konkursu.

Konkurs składa się etapów dziennych. W każdej turze wyłaniani są zwycięzcy - osoby, którzy poprawnie i najszybciej odpowiadały na zadane pytanie. Każdego dnia jedna osoba może wygrać telefon Sony Ericsson T630 z aparatem cyfrowym, a kolejni zwycięzcy deskorolki, plecaki, piłki oraz pizze. Wszyscy pozostali otrzymują nagrody multimedialne: gry Java, logosy i tapety. Każdy wysłany SMS to nagroda. Wszyscy wygrywają. Aby odebrać nagrodę konieczne jest pokazanie paragonu w celu weryfikacji zgłoszenia.

Akcja "Konkurs Telepizza" jest promowana w mediach: Polsat, TVN, TVN7, MTV, Discovery, RMF FM, radiostacje lokalne, Interia.pl, Gadu-Gadu oraz w restauracjach Telepizza poprzez materiały reklamowe: banery, plakaty, ulotki. Partnerem promocji jest Sony Ericsson.

Avantis odpowiada za obsługę mobilną "Konkursu Telepizza":

opracowanie mechanizmów konkursowych,

stworzenie aplikacji obsługującej Konkurs SMS, do której dodano specjalny moduł weryfikujący prawidłowość zgłoszeń,

realizacja i kontrola przebiegu konkursu,

raporty online prezentujące przebieg akcji w poszczególnych restauracjach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?