Aviva postawiła w centrum Warszawy billboard oczyszczający powietrze

Od początku października trwa kolejna odsłona kampanii ubezpieczyciela Aviva „Wiem, czym oddycham”. Firma postawiła na niestandardową aktywację - billboard pochłaniający smog w Warszawie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Aviva postawiła w centrum Warszawy billboard oczyszczający powietrze

„Wiem, czym oddycham” to projekt o charakterze edukacyjnym. Jego celem jest uświadamianie odbiorców na temat tego, jak przeciwdziałać szkodliwemu wpływowi smogu na zdrowie. Działania w ramach akcji prowadzone są od listopada ubiegłego roku.

W tym roku Aviva prowadzi drugą edycję programu. W ramach realizowanych działań, firma postawiła w centrum Warszawy, obok skrzyżowania Alei Jerozolimskich i al. Jana Pawła II, billboard będący zarazem filtrem powietrza. Dzięki technologii trzech warstw siatki oczyszczającej The Breath, instalacja jest w stanie pochłonąć zanieczyszczenia emitowane przez 91 350 samochodów rocznie.

Akcja komunikowana będzie kampanią telewizyjną, która ruszy jeszcze w  październiku.

Konkursy i edukacja - druga edycja „Wiem, czym oddycham”

Aviva zaplanowała ponadto kilka aktywności o charakterze edukacyjnym. We współpracy z wydawnictwem edukacyjnym Nowa Era, Aviva przygotowała scenariusze lekcji na temat smogu i propozycje konkursów dla młodzieży i dzieci w wieku szkolnym.

Fundacja Avivy startuje z konkursem skierowanym do lokalnych społeczności. Do wygrania jest 100 zewnętrznych czujników monitorujących jakość powietrza. Urządzenia przesyłają  w czasie rzeczywistym dane dotyczące stężenia zanieczyszczeń, które można śledzić na komputerze lub smartfonie.

Do 27 października można zgłaszać propozycje lokalizacji czujnika. Urządzenia zostaną zamontowane w 100 miejscach, które zdobędą największe poparcie w głosowaniu internetowym od 28 października do 5 grudnia. Wyniki zostaną ogłoszone 6 grudnia. Dodatkowo, 50 szkół podstawowych z największą liczbą głosów w skali kraju otrzyma wewnętrzne sensory jakości powietrza.

W Krakowie z kolei Aviva organizuje bieg w maskach antysmogowych na dystansie 5 i 10 km, dla tysiąca uczestników. Wydarzenia jest bezpłatne, zapisy trwają na stronie internetowej kampanii.

Ambasadorką biegu została lekkoatletka Joanna Jóźwik. W wydarzeniu wezmą też udział inne znane biegaczki – Sofia Ennaoui oraz Angelika Cichocka.

Do 6 października w 236 placówkach można bezpłatnie zbadać swoje płuca w ramach Dni Spirometrii, których partnerem jest Aviva.

Całość uzupełnią aktywacje z influencerami. Za koncept i wdrożenie działań odpowiada agencja Sixtyone Yards z Poznania. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online