Aviva po raz pierwszy od sześciu lat prowadzi przetarg mediowy

Firma ubezpieczeniowa Aviva rozpoczęła przetarg na obsługę mediową jej globalnego budżetu (obejmującego też polski rynek), który szacowany jest na 60 mln funtów. Robi to po raz pierwszy od sześciu lat, a budżetu broni ZenithOptimedia Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aviva po raz pierwszy od sześciu lat prowadzi przetarg mediowy
<!-- 1.555s --><!-- 1.4588s --><!-- 0.4833s -->

Jeszcze w tym tygodniu ubezpieczyciel ma spotkać się z kilkoma największymi agencjami mediowymi, wśród których jest ZenithOptimedia, dotychczas obsługujący mediowo Avivę.

Przedstawiciele ubezpieczyciela wyjaśniają, że przetarg jest częścią standardowej procedury zamówień i ma na celu sprawdzić stosunek jakości do ceny.

Przetarg, koordynowany przez MediaSense, prowadzi centrala Avivy w Londynie. Brief do agencji wysłano w ubiegłym tygodniu. Określono w nim cel marki - chodzi o większe zaangażowanie klientów firmy, zwłaszcza na kluczowych rynkach dla ubezpieczyciela, takich jak Wielka Brytania, Polska, Irlandia, Singapur, Francja i Indie.

W Polsce ambasadorką reklamową Avivy od ub.r. jest Małgorzata Kożuchowska, która obecnie promuje fundusz ubezpieczeniowy Aviva Inwestycyjny. Za kreację reklam odpowiadały agencje Addapter i Bardzo.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii