Jeszcze w tym tygodniu ubezpieczyciel ma spotkać się z kilkoma największymi agencjami mediowymi, wśród których jest ZenithOptimedia, dotychczas obsługujący mediowo Avivę.
Przedstawiciele ubezpieczyciela wyjaśniają, że przetarg jest częścią standardowej procedury zamówień i ma na celu sprawdzić stosunek jakości do ceny.
Przetarg, koordynowany przez MediaSense, prowadzi centrala Avivy w Londynie. Brief do agencji wysłano w ubiegłym tygodniu. Określono w nim cel marki - chodzi o większe zaangażowanie klientów firmy, zwłaszcza na kluczowych rynkach dla ubezpieczyciela, takich jak Wielka Brytania, Polska, Irlandia, Singapur, Francja i Indie.
W Polsce ambasadorką reklamową Avivy od ub.r. jest Małgorzata Kożuchowska, która obecnie promuje fundusz ubezpieczeniowy Aviva Inwestycyjny. Za kreację reklam odpowiadały agencje Addapter i Bardzo.












