Kampania telewizyjna prowadzona jest w głównych stacjach ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat) oraz w kanałach tematycznych. Jest oparta na spotach, które odwołują się do sytuacji, które mogą przydarzyć się każdemu i jednocześnie nawiązują do potrzeby ochrony, jaką daje ubezpieczenie.
Ponadto kampania będzie prowadzona w radiu, gdzie pojawią się reklamy promujące ubezpieczenia na życie oraz polisy komunikacyjne.
W lutym kampania obejmuje też ponad 650 nośników outdoorowych (billboardy i plakaty typu CityLight) z reklamą ubezpieczeń na życie, komunikacyjnych i mieszkaniowych. Outdoor pojawi się w 8 największych aglomeracjach: w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu, Krakowie, na Górnym Śląsku i w Trójmieście.
Aviva równolegle prowadzi też szeroką kampanią online promującą ubezpieczenia samochodów i mieszkań. Akcja obejmie m.in. spoty w VoD i na YouTube a także działania performance oraz social media.

- Chcemy zwiększyć świadomość naszej kompleksowej oferty, obejmującej również ubezpieczenia komunikacyjne i mieszkaniowe. Tematem kampanii pozostaje znaczenie poczucia bezpieczeństwa, ale teraz w kontekście posiadania auta oraz nieprzewidzianych zdarzeń w naszych domach - mówi Katarzyna Laurenza (Bem) z zarządu Avivy.
Strategię i kreację przygotowała Agencja 2012. Planowanie i zakup mediów: Spark Foundry. Produkcja spotów: Papaya Films. Spot, który wyreżyserował Torbjörn Martin, został nakręcony w Polsce. Postprodukcją zajęło się Rio de Post.











