180heartbeats +Jung v Matt zajmie się świąteczną kampania Avonu

Agencja reklamowa 180heartbeats+ Jung v Matt zajmie się działaniami reklamowymi firmy Avon Cosmetics w Polsce i na rynkach zagranicznych związanymi z Bożym Narodzeniem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
180heartbeats +Jung v Matt zajmie się świąteczną kampania Avonu

Agencja wygrała przetarg Avonu dotyczący bożonarodzeniowych aktywności marki. W ramach współpracy agencja przygotuje okolicznościowe kreacje reklamowe m.in. na potrzeby komunikacji marki w mediach społecznościowych oraz świąteczną odsłonę strony internetowej Avon. Materiały opracowane przez 180heartbeats + Jung v Matt będą wykorzystywane przez marketera zarówno na rynku polskim, jak i rynkach zagranicznych (anglojęzycznych).

Firmy nie zdradzają szczegółów na temat przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

W jednej z ostatnich kampanii reklamowych Avonu wystąpiła aktorka Eva Mendes - promowała wodę toaletową Eve Duet.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"