Avon prowadził "ślepe testy" swoich kosmetyków. „Szok! Ale jakość"

„Szok! Ale jakość" – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania wizerunkowa Avon. Firma zaprosiła 10 Polek, które nigdy nie używały produktów Avon, do testowania w ciemno kultowych kosmetyków tej marki. Bazując na jakości ocenianych produktów, każda z nich była przekonana, że sprawdza kosmetyki droższych, renomowanych firm. Wszystkie były zaskoczone, gdy dowiedziały się, że to Avon.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Avon prowadził "ślepe testy" swoich kosmetyków. „Szok! Ale jakość"

„Te perfumy pachną tak drogo”, „to serum z wyższej półki”, „matowa szminka 10/10” – to tylko niektóre z reakcji uczestniczek badania, gdy dowiedziały się, że testowaną marką jest Avon. Kobiety miały okazję poznać produkty Avon: Szminkę Ultramatową, Serum do twarzy Anew z Protinolem oraz Perfumy Attraction Dla Niej.

"Ślepe testy" kosmetyków Avon

Podczas testów, w zależności od produktu, uczestniczki oceniały jego zapach, trwałość, konsystencję, łatwość aplikacji itp. Na koniec musiały dopasować kosmetyki do półki cenowej. Kobiety były przekonane, że testują produkty droższych marek drogeryjnych.

Materiały kampanii dostępne są również w internecie: Youtube, Facebook, Instagram, Tik Tok, TVN player, Polsat GO, TVP VOD oraz w portalach kobiecych. Dodatkowo kampanię wspierać będzie Ambasadorka perfum Avon - Maja Kołodziejczyk (pukkalifestyle).

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada zespół marketingu i kreacji Avon Polska, za przeprowadzenie wywiadów z testami w ciemno – Agencja IR Center, za produkcję – Lemon Films, za zakup mediów – dom mediowy Starcom, za aktywacje w social media – dział Creative Avon Polska, za działania PR – agencja Garden of Words.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji