Awans w S4

Monika Bieda awansowała na PR Managera w Agencji Reklamowej S4. Dotej pory zajmowała ona w departamencie Research, Strategy &Development stanowisko PR Specialist.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Monika Bieda rozpoczęła współpracę z Agencją Reklamową S4 napoczątku 2006 roku, początkowo zajmując się koordynacją działań PRorganizowanych dla klientów Agencji. Do zespołu RS&D dołączyław lipcu, zajmując stanowisko PR Specialist. Wśród jej zadańznalazło się zarówno prowadzenie komunikacji wewnętrznej w firmiejak i media relations.

Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i KomunikacjiSpołecznej UJ, gdzie ukończyła studia dziennikarskie ospecjalizacji PR i reklama. Swój wolny czas poświęca książkom,wypadom do kina i tańcowi flamenco.

Po obecnym awansie Monika Bieda zajęła stanowisko PR Managera.Jej zakres obowiązków pozostanie zbliżony do aktualnego, jednakbędzie się ona głównie specjalizowała w media relations orazdziałaniach PR dla różnych oddziałów Agencji. Dział PR w S4 całyczas podlega Marcie Gajkowskiej, która zajmuje stanowisko newbusiness & PR managera.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji