Awanse w ComPress

Marta Winiarek-Miętus - działająca w strukturach działu FMCG - orazSławomir Szczerkowski - pracujący dla firm z sektora mediów inowych technologii - objęli stanowiska Senior Account Managerów wagencji ComPress.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Decyzja o awansie jest związana z rozwojem zespołu obsługiklientów w ramach agencji ComPress.

Marta Winiarek-Miętus kieruje pracami zespołu zajmującego się PRproduktowym i korporacyjnym dla Husqvarny i marki TOMA - Pepsi ColaGeneral Bottlers. Dotychczas realizowała kampanie PR między innymidla: HBO Polska, GlaxoSmithKline, Kimberly-Clark oraz FONE.Specjalizuje się w zakresie produktowego Public Relations. Jestkonsultantem z zakresu komunikacji wewnętrznej.

Sławomir Szczerkowski koordynuje pracami zespołu zajmującego sięPR korporacyjnym oraz public affairs. Odpowiedzialny za obsługętakich marek jak: BSA, UPC oraz Info Veriti. Wcześniej realizowałkampanie i projekty PR dla Microsoft, Erste Securities Polska,Koalicji Antypirackiej oraz zarządzał komunikacją marketingową dlaHobsons Polska.Jest absolwentem socjologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiówpodyplomowych public relations przy PAN.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu