Bank PKO BP prowadził od kilku miesięcy przetarg na obsługę reklamową banku, wybranych spółek grupy kapitałowej banku oraz obligacji skarbowych w zakresie działań reklamowych 360 stopni. Wybierał w nim agencję wiodącą oraz agencję wspomagającą.
Biuro prasowe PKO BP przekazało redakcji Wirtualnemedia.pl, że agencją wiodącą została spółka AWX, a agencją wspomagającą - Cheil.
Spółka AWX została zarejestrowana w KRS w maju br. Ma siedzibę w Warszawie. Jej udziałowcami są: Grupa 22 SA (70 proc.) i Agencja Warszawa (30 proc.). Prezesem spółki AWX jest Paweł Wołonciej, jednocześnie pełniący taką funkcję w Agencji Warszawa.
Przypomnijmy, że Agencja Warszawa zajmowała się obsługą reklamową PKO BP (w wyniku wygranego przetatrgu) w latach 2016-2020 jako agencja wiodąca.

W ostatnim czasie za obsługę reklamową PKO BP odpoiadały agencje Artegence i Cheil.
Biuro prasowe PKO BP odmówiło nam podania szczegółów na temat współpracy z wybranymi agencjami.











