Axe reklamuje 'zapach z pieprzem' (wideo)

Startuje kampania reklamowa nowego dezodorantu Axe. Akcja podhasłem "Zapach z pieprzem" obejmuje telewizję, kina, prasę,internet, outdoor i punkty sprzedaży.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ruszająca właśnie kampania Axe reklamujewprowadzaną na rynek wersję zapachową Instinct opracowaną przezpołączenie różowego pieprzu i papryki chilli. Skierowany domężczyzn przekaz pod hasłem "Zapach z pieprzem" podkreśla, żedezodorant działa podobnie jak afrodyzjaki.

Kreacja telewizyjno-kinowa wykorzystuje spot znany z poprzednichkampanii Axe, natomiast layouty zamieszczane w prasie, internecie ina outdoorze przedstawiają ten dezodorant objęty "męskim"płomieniem. - Przekaz ma nie tylko podkreślać korzyści emocjonalnemarki, lecz również zaznaczyć racjonalny powód działania znanegojuż "Efektu Axe" - opisuje Tycjan Lewandowski, brand manager Axe. Wramach akcji działania są też prowadzone w punktach sprzedaży.

Kreację i adaptację kampanii - zaplanowanej do końca września -przygotowały agencje G7 i Netizens, natomiastplanowaniem mediów zajął się dom mediowy Media DirectionOMD.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów