Dotychczas w "Dzienniku" i "Przeglądzie Sportowym" siatka miałajuż co prawda 48 modułów, ale już w "Fakcie" było to jużmaksymalnie 40 modułów. W nowych cennikach pojawią się nowe formatyreklamowe np. junior page na trzeciej stronie "Dziennika". Zwiększąsię też formaty reklam na pierwszej stronie wszystkich czterechgazet codziennych wydawanych Axel Springer Polska.
Anna Gancarz, PR manager w wydawnictwie, pytana o zmiany cenreklam w związku z wprowadzeniem nowych cenników, mówi: - Są tonowe propozycje reklamowe, dlatego trudno wskazać procentowy wzrostlub spadek ich ceny.
Ujednolicenie siatki modułowej tytułów codziennych i zmiany wich cennikach wynikają z wprowadzenia do oferty biura reklamywydawnictwa nowych produktów reklamowych - GRPower i PressPower.Gwarantują one emisję reklamy tego samego dnia, w tym samymformacie, w czterech dziennikach Axel Springer Polska.












