Axel Springer sprzedaje swoje tytuły na plażach

Agencja JET rozpoczęła akcję wizerunkowo - sprzedażową na bałtyckich plażach dla wydawnictwa Axel Springer Polska.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Akcja swoim zasięgiem obejmuje nadmorskie miejscowości: Mielno, Dąbki, Darłówko, Jarosławiec, Ustkę, Rowy i Łebę i trwa od 3 lipca do 19 sierpnia 2006 roku.  W ramach prowadzonych działań hostessy prowadzą aktywną sprzedaż dzienników „Fakt Gazeta Codzienna”, „Dziennik Polska Europa Świat”, tygodników „Newsweek”, „Pani Domu” oraz miesięczników „Oliwia”, „Dziewczyna’ i „Popcorn” na plażach oraz najbardziej uczęszczanych przez turystów ciągach dla pieszych.

Agencja JET odpowiedzialna jest za przygotowanie mechaniki i logistyki akcji, oraz sprawne przeprowadzenie całości działań.

Sprzedaż gazet wydawanych przez Axel Springer jest kolejną akcją prowadzoną przez Agencję JET dla wydawnictwa. W trakcie kilkuletniej współpracy Agencja zajmowała się między dystrybucja uliczną dziennika „Fakt Gazeta Codzienna” jak również audytem punktów sprzedających periodyki wydawane przez Axel Springer.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele