AXN liderem kanałów filmowych, ATM Rozrywka tuż za podium

W lutym br. wśród kanałów filmowych na pozycji lidera uplasował się AXN. Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał Cinemax, z kolei najwięcej stracił CBS Action. Tuż za podium znalazła się ATM Rozrywka.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Będący niezmiennie liderem AXN zanotował w lutym br. względem lutego ub.r. wzrost udziału o 17,8 proc. do 0,84 proc. Drugie miejsce należało do kanału TVP Seriale, którego udział poszedł do góry o 77,2 proc. i uplasował się na poziomie 0,83 proc. Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowało Kino Polska. Stacja ta w analizowanym miesiącu zwiększyła swój wynik o 83,0 proc. do poziomu 0,70 proc.

Tuż za podium uplasowała się nadająca od lutego ub.r., a monitorowana od sierpnia ub.r. stacja ATM Rozrywka, której udział w ubiegłym miesiącu wyniósł 0,66 proc. Kanał ten można oglądać na pierwszym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej.

Największy wzrost oglądalności, wynoszący aż 113,3 proc., w analizowanym okresie zanotował Cinemax. Miał on jednak tylko 0,06 proc. udziału i znalazł się w zestawieniu na szóstym miejscu od końca.

Z kolei największym spadkiem dotknięty został emitujący seriale sensacyjne i sci-fi kanał CBS Action, którego udział zmalał aż o 55,4 proc. i wyniósł 0,04 proc. Stacja ta w rankingu spadła na miejsce przedostatnie. Do końca listopada ub.r. kanał ten nazywał się Zone Romantica i nadawał  telenowele (więcej na ten temat).

W grupie komercyjnej 16-49 w lutym br. na pozycję lidera oglądalności (z miejsca trzeciego) awansowały TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,02 proc. (po wzroście o 87,3 proc.). Na drugie miejsce spadł tutaj kanał AXN (0,98 proc. udziału, wzrost o 5,6 proc.). Z kolei z miejsca piątego na ostatnią pozycję podium awansowało Kino Polska (0,78 proc.; + 78,0 proc.).

Także i w tej grupie wiekowej najwięcej zyskał kanał Cinemax, którego udział zwiększył się tutaj aż o 97,6 proc. Z kolei największy spadek i tutaj zanotowała telewizja CBS Action - było to aż 65,1 proc.

Największą widownię w kanałach filmowych w lutym 2013 roku osiągnął jeden z odcinków serialu „Ranczo”, który na antenie TVP Seriale obejrzało aż 413 tys. widzów. Do rankingu stacja ta wprowadziła dwie pozycje. W top 10 najwięcej, bo aż sześć lokat, zajęły programy wyemitowane przez AXN. Z kolei po jednym miejscu zajęły pozycje z anten Kino Polska oraz ATM Rozrywka.

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości Atmedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"