Pierwsze miejsce wśród widzów powyżej 4 roku życia zajął kanał AXN (0,81 proc. udziału; + 12,1 proc.). Kolejne miejsca na podium przypadły stacjom Kino Polska (0,67 proc. udziału; +85 proc.) oraz Comedy Central (0,41 proc. udziału; +26,6 proc.). Najwięcej w tej grupie zyskał TCM (0,28 proc. udziału; +123 proc.), duży spadek – mimo odświeżenia oferty – AXN Sci-Fi – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Wśród widzów między 16 a 49 rokiem pierwsza trójka prezentuje się identycznie (AXN, Kino Polska, Comedy Central). Mocną czwartą pozycję broni płatny kanał HBO (0,49 proc. udziału; + 35 proc.). W dół AXN Sci-Fi (0,13 proc. udziału; -54,6 proc), Movies24 (0,1 proc. udziału; - 45,3 proc.) oraz Zone Romantica (0,03 proc. udziału; - 55 proc.).












