W nowych spotach reklamowych ponownie bohaterką jest starsza, rodowita mieszkanka regionu Podlasia. Pani Eugenia, chwaląc piątnickie serki, wskazuje, że najlepsze produkty to te, które pochodzą z lokalnych upraw i najbliższych dostawców, na przykład od sąsiadów. A najlepsze rozmowy to te prowadzone na żywo.
Spoty promują serki Twój Smak - klasyczny do smarowania i Puszysty. Emisje reklam zaplanowano w październiku i listopadzie tego roku.
Hasło "Z Piątnicy, no bo skąd!" jest głównym elementem nowej platformy komunikacyjnej marki, nawiązującej do lokalnego pochodzenia, naturalnych składników, autentyczności i bliskości.
Reklamy emitowane są w telewizji, dodatkowo trwa kampania w digitalu i social mediach.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-gonciarz-kampania-jogurt-skyr-osm-piatnica ##

Za koncept i realizację kampanii oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot, a za zakup mediów FiveMedia i Plej.











