Badacze rynku lubią internetowe panele

82 procent badaczy rynkowych z Ameryki Północnej w najbliższychdwunastu miesiącach zamierza częściej korzystać z internetowychpaneli.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jeszcze wyższy wskaźnik występuje w Europie, gdzie taką samądeklarację złożyło 87 procent respondentów - informuje na swojejstronie internetowej eMarketer, powołując się na badanieprzeprowadzone przez firmy Greenfield Online i Ciao Surveys.

Uczestniczące w badaniu firmy preferują internetowe panele zewzględu na oszczędność czasu i konkurencyjną cenę. Najczęściej tegotypu sondaże są wykorzystywane przez firmy z branży artykułówkonsumpcyjnych.

Z badania wynika, że 30 procent europejskich badaczy rynkupreferuje internetowe sondaże od telefonicznych, a kolejne 27procent woli je od wywiadów przeprowadzanych twarzą w twarz.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP