Badanie CMO Survey 2021

Deloitte na świecie od ponad 6 lat realizuje Program dedykowany Dyrektorom Marketingu / CMO oferujący liderom marketingu wsparcie w rozwoju kariery i sieci kontaktów oraz wiedzę i usługi zaprojektowane dla CMO i ich organizacji. Jedną z inicjatyw programu jest badanie dyrektorów marketingu, które już drugi raz będzie przeprowadzone w Polsce.

Materiał Partnera
Materiał Partnera
Udostępnij artykuł:
Badanie CMO Survey 2021

Jesteśmy świadkami, jak rzeczywistość biznesowa gwałtownie się zmienia. Marketerzy oraz marki na przestrzeni ostatniego roku musiały zweryfikować priorytety budżetowe jak i kierunki rozwoju. Najbardziej widoczne są zmiany technologiczne, jednak technologia zaledwie zwiastuje całą lawinę transformacji, którą przeszły oraz przejdą w najbliższych latach wszystkie przedsiębiorstwa.

– Rzeczywistość biznesowa zmienia się na naszych oczach. Gdy podczas przeprowadzania pierwszej edycji badania, osadzeni w przedpandemicznej rzeczywistości pytaliśmy naszych respondentów o ich opinię, nikt nawet nie przypuszczał, jak bardzo zmieni się ich otoczenie biznesowe. Zmianie uległa również ich rola w organizacji, a także oczekiwania klientów, które pandemia wyostrzyła i wykreowała. Żyjemy dziś w erze klienta, który posiada zupełnie nowe wymagania i oczekiwania – mówi Natalia Załęcka, Lider Transformacji Marketingu, Deloitte Digital CE.

Te zmiany zrewolucjonizują relacje marek z konsumentami i w znakomitej większości dotyczą całkowicie, lub częściowo obszaru marketingu. W wyniku tego zmienia się także rola dyrektorów marketingu, którzy muszą się dostosować do nowych potrzeb i oczekiwań rynku, ale także własnych organizacji.

Zauważono to w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, gdzie w ramach konkursu Effie Awards powstała nowa kategoria – Marketing & Business Solutions (MBS), która docenia myślenie strategiczne oraz egzekucję strategii osadzonej w szerokim kontekście biznesowym. Utworzono także program MBS by Effie, podczas którego praktycy marketingu dowiadują się co i jak marketer powinien robić, żeby być efektywnym w biznesie.

Czym wyróżnia się nasze badanie?•    Deloitte cyklicznie prowadzi badanie opinii dyrektorów marketingu na wielu rynkach świata.•    Jest to okazja, by podzielić się swoją perspektywą: jak zmieniają się oczekiwania organizacji oraz rynku wobec zadań stawianych przed CMO•    Jest to aktywny wkład w kształtowanie i wyznaczanie branżowych trendów w PolsceChcielibyśmy zaprosić Państwa do udziału w tegorocznym badaniu oraz do podzielenia się niniejszym zaproszeniem z kolegami na stanowiskach zarządczych. Wypełnienie ankiety zajmie ok. 15 minut.

Jako uczestnicy badania otrzymacie Państwo:•    Raport porównujący Państwa odpowiedzi z wynikami wszystkich uczestników i uczestników z Państwa branży•    Pierwszeństwo w dotarciu do raportu, opartego na wynikach badań, które pomogli Państwo współtworzyć•    Zaproszenie do webinaru analizującego wnioski•    Możliwość udziału w działaniach komunikacyjnych związanych z publikacją raportu w Polsce (cytowanie w ramach działań PR prowadzonych wokół raportu – za Państwa zgodą)•    5% zniżki na szkolenie otwarte oferowane przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

Odpowiedzi pozostaną całkowicie poufne i w żaden sposób nie będą bezpośrednio powiązane z wypełniającym lub jego organizacją bez zgody.

Materiał Partnera
Autor artykułu:
Materiał Partnera
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu