„Bądź jak Rafał” w kampanii z Rafałem Rutkowskim promującej mobiParking od SkyCash (wideo)

Agencja 38PR & Content Communication rozpoczęła współpracę z marką SkyCash, firmą z branży mobilnej. W ramach kampanii „Bądź jak Rafał” odpowiada nie tylko za działania z obszaru public relations, ale także za kreację, produkcję oraz zakup mediów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Prowadzone działania promują jedną z wielu funkcjonalności aplikacji SkyCash - mobiParking, która daje możliwość zapłacenia za postój w miejskiej strefie płatnego parkowania. Kampania opiera się na haśle „Rafał płaci za parking aplikacją SkayCash. Rafał jest sprytny. Bądź jak Rafał”, a jej twarzą został Rafał Rutkowski – aktor teatralny, telewizyjny i filmowy, a także specjalista od kultowych one-man show i stand-up comedy.

Agencja 38PR & Content Communication jest odpowiedzialna za produkcję spotów promocyjnych, zrealizowanie kampanii internetowej oraz jej kreację, a także przygotowanie i zaprojektowanie reklam typu full back na autobusach.

Kampania internetowa skierowana jest do osób borykających się z problemem parkowania w płatnych strefach w największych polskich miastach. Główne nośniki komunikacyjne - promocyjne spoty video - są emitowane w formie reklam pre-roll przed materiałami w serwisie YouTube. Założeniem kampanii display jest  dotarcie zarówno do osób potencjalnie zainteresowanych tematem oraz tych, którzy już poszukiwali informacji związanych z parkowaniem w centrach miast. Kampania jest również obecna w przestrzeni social media, a wysyłka MMSów kierujących po kliknięciu bezpośrednio do app marketów ma na celu zachęcenie do zainstalowania aplikacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"