„Bądź na Igrzyskach szybciej niż Bolt” w promocji Visa (wideo)

Pod hasłem „Bądź na Igrzyskach Olimpijskich szybciej niż Bolt” rozpoczęła się loteria promująca płatności kartami Visa. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez agencję Saatchi & Saatchi i dom mediowy MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W loterii „Bądź na Igrzyskach Olimpijskich szybciej niż Bolt” mogą brać wszyscy, którzy dokonają krajowej lub zagranicznej transakcji bezgotówkowej (również w internecie) którąkolwiek z kart systemu Visa wydaną w Polsce. Następnie trzeba to zarejestrować - w serwisie visa.pl, za pośrednictwem komunikatora internetowego, aplikacji Visa Widget na komputer lub aplikacji Visa PL na smartfony i tablety.

Wszystkie zgłoszenia w każdym tygodniu uczestniczą w losowaniu dwóch wyjazdów na ceremonię zamknięcia Igrzysk Olimpijskich London 2012 oraz dwóch telewizorów Panasonic Smart Viera. Dodatkowo do wygrania jest codziennie siedem przedpłaconych kart Visa o wartości 300 zł każda, a dla osób korzystających też z usługi Visa cash back - 70 smartfonów Samsung Galaxy S II.  

Promocję - rozpoczętą 2 kwietnia, a zaplanowaną na 10 tygodni - wspiera kampania reklamowa z udziałem Usaina Bolta, który występuje też w wizerunkowej reklamie Visa związanej z olimpiadą (zobacz ten spot). Działania reklamowe obejmują telewizję (spoty 20- i 10-sekundowe), radio (spoty 30-sekundowe w rozgłośniach ogólnopolskich i lokalnych), prasę (tygodniki opinii i magazyny shoppingowe), internet (m.in. reklamy video i display na największych portalach, reklamy mobilne) oraz punkty sprzedaży. W niektórych reklamach - w prasie, w placówkach detalicznych i materiałach promocyjnych dla banków - znajdują się dwuwymiarowe kody kreskowe.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą