Bajkowa produkcja z natury w kampanii żelków Verbena (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa żelków funkcjonalnych Verbena (dystrybuowanych przez IDC Polonia), podkreślająca ich naturalny charakter. Akcję przygotowały i realizują firmy Eura7, Sfera Group i Media Group.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Bajkowa produkcja z natury w kampanii żelków Verbena (wideo)

Kampania żelków Verbena w bajkowej stylistyce pokazuje ich produkcję, w którą zaangażowane są różne owady. Ma to podkreślać, że żelki zawierają naturalne składniki, m.in. witaminę C, a przy tym są słodkie i pachnące. Przeznaczone są one przede wszystkim dla osób dbających o zdrowie i zbilansowaną dietę.

Do tej pory produkty Verbena były dostępne w formie cukierków ziołowych. Teraz pojawiły się w sprzedaży jako żelki, w trzech wersjach smakowych: dzika róża, dziki bez oraz aloes i winogrona.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne z oferty Polsatu, TVP i TVN), internet (aktywności na Facebooku, YouTubie i w blogosferze), prasę (magazyny branżowe) oraz punkty sprzedaży (akcje samplingowe, eventy). Potrwa do 15 maja.

Spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Apollon z Bratysławy, działania w internecie realizuje agencja interaktywna Eura7, za przygotowanie i realizację samplingów oraz działań PR odpowiada agencja Sfera Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela