Jak podaje Bakoma, do inwestycji w poszerzenie oferty marki BIO skłoniła ją rosnąca wśród konsumentów świadomość pochodzenia produktów spożywczych. Po wprowadzeniu tej linii na rynek w 2016 roku, obecnie firma zaplanowała debiut nowego jogurtu Praziarna BIO oraz serków homogenizowanych BIO.
W strategii produktu oraz komunikacji marketingowej wykorzystujemy rosnące zainteresowanie nieprzetworzonymi składnikami, które kojarzą się z naturą i zdrowiem. Ponadto niemodyfikowane ziarna idealnie pasują do produktów ekologicznych o prostym, czystym składzie – powiedział Tadeusz Malinowski, manager kategorii w Bakomie.

Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji (TVN, Polsat, kanały tematyczne) oraz w internecie (VOD, social media, on-line). Za kreację reklam odpowiada agencja reklamowa Upside, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy Universal McCann.
W jednej z ostatnich kampanii Bakoma promowała jogurty Bakoma 7 Zbóż.











