Ballantine's dzieli spadek, do wygrania 100 tys. zł

Pod hasłem "Dzielimy spadek po George’u Ballantine" rusza kampania marki whisky Ballantine's (wyborowa S.A.). Akcję, której centralnym punktem jest konkurs z pulą nagród 100 tys. zł, przygotowały firmy Tequila\Polska i 180 heartbeats.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić butelkę whisky Ballantine’s (o pojemności 0,5, 0,7 lub 1 litra) i odpowiedzieć na pytanie: "Co zrobisz z wygraną w konkursie?". Odpowiedź należy przesłać SMS-em pod numer 70826 lub wypełnić formularz znajdujący się na stronie dedykowanej konkursowi www.dzielimyspadek.pl oraz na fan page’u marki na Facebooku. Liczy się kreatywność i oryginalność tekstu.

Przez 100 dni kampanii zostanie wybranych 100 najciekawszych odpowiedzi, a każdy z ich autorów otrzyma nagrodę w wysokości 1000 zł. Akcja rozpoczęła się 1 października 2011 r. i potrwa do 14 stycznia 2012 r.

grafika

Za strategię działań prosprzedażowych i realizację konkursu odpowiada Tequilla\Polska. Agencja jest również autorem materiałów POS. Za stworzenie strony internetowej i wsparcie akcji na Facebooku odpowiada agencja 180heartbeats.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji