Wizerunkowa odsłona kampanii banku BGŻ BNP Paribas, powstałego z fuzji Banku BGŻ i BNP Paribas Bank Polska, ruszyła pod koniec czerwca. W reklamach dotychczasowe banki symbolizuje para głównych bohaterów: Michał i Michelle, którzy pracują w nowym banku. Jego hasło przewodnie to „Bank zmieniającego się świata”.
Startująca właśnie kampania reklamująca Konto Praktyczne informuje o promocji „Konto Aktywna Pensja”. W ramach niej nowi posiadacze tego rachunku przez 12 miesięcy od jego otwarcia otrzymują oprocentowanie wynoszące 4 proc. dla wynagrodzenia przelewanego na konto (maksymalnie 5 tys. zł.). Ponadto mogą korzystać z darmowego debetu o wysokości tego wynagrodzenia. Spot z Michałem i Michelle, tak samo jak reklama wizerunkowa, jest utrzymany w stylistyce zwiastuna filmowego.

Cała akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, radiu, prasie, kinach, internecie oraz w ramach eventów.
Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, postprodukcją spotu telewizyjnego - studio Rio de Post, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.











