Bank BNP Paribas promuje „Konto Otwarte na Ciebie”

Bank BNP Paribas wystartował z kolejną kampanią reklamową, tym razem promującą „Konto Otwarte na Ciebie” wraz z trzema kartami debetowymi. Działania przygotowały Publicis Lion, Havas Media, Sals and More, Point of View i Feeders.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bank BNP Paribas promuje „Konto Otwarte na Ciebie”

W tej części akcji bank promuje konto wraz z trzema kartami debetowymi. „Karta Otwarta na Świat” pozwala płacić w prawie 160 walutach bez dodatkowych kosztów przewalutowania. Do karty dołączone jest bezpłatne ubezpieczenie, które pozwala grupie do 4 osób zrezygnować z planowanego wyjazdu, a zwrot kosztów może wynieść do 40 tys. zł na osobę.

"Karta Otwarta na eŚwiat”, umożliwia wsparcie prawne na wypadek naruszenia reputacji w sieci, czy zwrot kosztów w przypadku niedostarczenia zakupów online, odzyskanie danych komputerowych, utraconych w wyniku awarii sprzętu czy wypłatę odszkodowania.

Z myślą o młodych ludziach, studentach, osobach starszych czy obywatelach Ukrainy, Bank przygotował „Kartę Otwartą na Dzisiaj”. Jej posiadacze nie poniosą opłaty za korzystanie z niej, pod warunkiem wykonania co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej miesięcznie.

Reklama „Konta Otwartego na Ciebie” BNP Paribas

Nowy spot prezentuje historie osób korzystających z rozwiązań oferowanych przez BNP Paribas. Są to m.in. nastolatka marząca o zagranicznych studiach, para odwiedzająca córkę pracującą w Irlandii czy mężczyzna, którego narzeczona mieszka w innym kraju.

Spot emitowany jest w telewizji, kinie, na citylightach, w internecie i social mediach, na lotniskach oraz stacjach kolejowych. Kampanii towarzyszą liczne działania niestandardowe. Kampania potrwa do 23 czerwca.

Przygotowanie koncepcji kampanii powierzono agencji Publicis Lion. Za produkcję spotu odpowiedzialny był dom produkcyjny Bomaye, a reżyserem był Tadeusz Śliwa.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media oraz Sales&More. Działania online  przygotowała agencja Point of View. Za aktywacje w social mediach i akcje niestandardowe odpowiedzialna jest agencja Feeders.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online