'Bank DOM - Hipoteki Po Prostu'

DougFaberFamily przygotowała kampanię wprowadzającą na rynek bank DOM - Hipoteki Po Prostu

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Trwa kampania wizerunkowa banku DOM - Hipoteki Po Prostu (oddział GetinBanku SA), specjalizującego się w kredytach hipotecznych. DFF odpowiada za kreację i realizację kampanii po  wygranym przetargu w marcu.

Kampania rozpoczęła się w drugiej połowie kwietnia 2005 roku. Realizowana jest w TV ogólnopolskiej (TVP 1 i 2, TVN, TVN7, TV4 i stacje niszowe), prasie (GW, Rzeczpospolita, Newsweek, Wprost) oraz internecie. Pomysł kreatywny bazuje na wyeksponowaniu problemów ludzi, którzy są w potrzebie zakupu, zmiany mieszkania bądź wpadli w kredytową pułapkę, więc nie wystarcza im pieniędzy na zaspokojenie podstawowych potrzeb. Sytuacje te ilustrują trzy spoty: "Pociąg", "Żarówka" i Mikser", w wersjach 15 i 30".

Film "Mikser" (załączony jako MPG) pierwotnie przygotowany wyłącznie na potrzeby marketingu wirusowego, ze względu na efekty i popularność jaką sobie szybko zdobył można zobaczyć również w TV (po godz. 21.00). 

Celem kampanii jest budowanie świadomości nowej marki na rynku kredytów hipotecznych (obecnej od sierpnia 2004 roku) i uświadomienie konsumentom specyfiki tej kategorii usług bankowych. Dodatkowo w komunikacji bank chciał podkreślić elastyczność oferowanych produktów, dlatego też podkreślona została możliwość zaciągnięcia kredytu konsolidacyjnego, który pozwala w ramach kredytu hipotecznego łączyć wszystkie inne potrzeby czy zobowiązania finansowe. Z końcem ubiegłego roku bank DOM - Hipoteki Po Prostu odnotował jedną z największych dynamik sprzedaży (udzielił ponad 1000 kredytów).

Autorzy kampaniiPrzedstawiciel klienta:   Paweł Olewiński Przedstawiciel agencji:   Monika MielczarczykTeam kreatywny:   Maciej Klimek, Rafał RyśDyrektor kreatywny:    Lechosław KwiatkowskiZdjęcia:     Mikołaj ŁebkowskiReżyseria:     Lechosław KwiatkowskiStudio:     BOB TV.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu