W spocie Radosław Kotarski mówi, że kitesurferzy potrafią poruszać się po wodzie z prędkością nawet 100 km/h. Równie szybko działa aplikacja mobilna oferowana przez Bank Millennium.
Reklamy podkreślają, że dzięki aplikacji można płacić zbliżeniowo smartfonem oraz realizować przelewy z telefonu na telefon. Aplikacja jest dostępna m.in. dla posiadaczy Konta 360° skierowanego do klientów indywidualnych.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bank-millennium-kupil-eurobank-jaka-cena-marka-eurobank-zniknie-z-rynku-co-zmieni-sie-dla-klientow,7171064697157761a ##
Od półtora miesiąca trwa kampania z Radosławem Kotarskim promująca pożyczkę gotówkową w Banku Millennium. Natomiast w poprzedniej reklamie banku z udziałem youtubera promowano Konto 360°.
Działania reklamowe Banku Millennium obejmują głównie telewizję oraz internet.

Za obsługę marketingową banku odpowiadają agencja Change Serviceplan (kreacja reklam) oraz domy mediowe Carat Poland (działania w internecie) i Initiative Media Warszawa (planowanie i zakup mediów).











