Radosław Kotarski reklamuje pożyczkę w aplikacji mobilnej Banku Millennium

Bank Millennium w nowej kampanii z udziałem Radosława Kotarskiego reklamuje pożyczkę gotówkową, dostępną m.in. w aplikacji mobilnej banku.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Radosław Kotarski reklamuje pożyczkę w aplikacji mobilnej Banku Millennium
Radosław Kotarski w spocie Banku Millennium

Spot opowiada o tym, że potrzebny finansowe rosną w różnych sytuacjach życiowych: rodzice chcą sfinansować rozwój pasji swoich dzieci, a inna para - remont kuchni. Wszyscy bohaterowie łatwo biorą pożyczkę dzięki aplikacji mobilnej Banku Millennium.

Kampania informuje, że rzeczywista roczna stopa oprocentowania wynosi 8,29 proc. (takie warunki dotyczą pożyczek na 60 miesięcy w kwocie 5 tys. zł, 10 tys. zł, 15 tys. zł lub 20 tys. zł).

 

Działania reklamujące bank obejmują m.in. telewizję oraz internet. Za kreację kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji