Idea akcji oparta jest na zbudowaniu wirtualnej społeczności łączącej pokolenia.Dodatkowo, bank podejmie szereg działań edukacyjno-informacyjnych, przekazując seniorom wiedzę i narzędzia do bezpiecznego funkcjonowania w sieci.
Akcja skierowana jest zarówno do seniorów aktywnych w internecie, jak również tych, którzy dopiero stawiają swoje pierwsze kroki w sieci. - Kampania jest wynikiem naszego społecznego zaangażowania. Udostępniamy osobom starszym nowe, dodatkowe środowisko do budowania relacji społecznych. Równocześnie, chcemy też odpowiedzieć na potrzeby seniorów aktywnych w sieci, dostarczając im interesujących treści. Jako bank aktywnie realizujący strategię transformacji cyfrowej dostarczamy także rozwiązania, dzięki którym każdy może załatwić wiele spraw online, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa w sieci - mówi Marek Lusztyn, prezes Banku Pekao.

Bank poprzez tę akcję chce pomóc w budowaniu nowego, wirtualnego wymiaru relacji społecznych. Pokazuje, że bycie samemu w domu nie musi oznaczać samotności. W tym celu, wraz ze startem nowej kampanii edukacyjnej „Bierz Internet za rogi”, ruszyła specjalna, wirtualna platforma oraz grupa dyskusyjna w mediach społecznościowych: „Strefa Seniora” i „Bierzemy Internet za rogi z Dancingiem Międzypokoleniowym”.
Na dedykowanej platformie „Strefa Seniora” zlokalizowanej na stronie pekao.com.pl/StrefaSeniora, będą zamieszczane pakiety materiałów, z których seniorzy dowiedzą się, jak bezpiecznie załatwić codzienne sprawy bez wychodzenia z domu, artykuły poradnikowe czy ciekawostki dotyczące nowych technologii.
W akcji Banku Pekao, skierowanej do seniorów, biorą udział m.in. Krystyna Czubówna, Jacek Kawalec, Marta Manowska, a także influencerzy tacy jak Eliza_betka czy popularny w sieci Reżyser Życia.











