Pekao promuje Konto Przekorzystne z Pakietem Komfort

Nowa kampania Banku Pekao promuje Konto Przekorzystne z Pakietem Komfort. Działania przygotowały Saatchi&Saatchi, Sales&More i Spot&Dot, Lucky Luciano i Insignia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W najnowszej kampanii, realizowanej niezmiennie w ramach hasła „Bierz życie za rogi”, Pekao zachęca do założenia Konta Przekorzystnego z Pakietem Komfort. To efekt współpracy banku z PZU.

Oferta ma zapewnić klientom banku poczucie bezpieczeństwa i pomoc w przypadku awarii. Pakiet Komfort gwarantuje m.in. pomoc fachowca w nagłej usterce, ubezpieczenie zakupów przez internet, ubezpieczenie rzeczy osobistych, bezpłatne przelewy natychmiastowe w trakcie promocji i wiele innych udogodnień.

– Nasz nowy spot to klimatyczna i zarazem budująca historia z happy endem i mnóstwem pozytywnej energii. W jednym z najważniejszych dni w życiu pewnej, sympatycznej rodziny pojawia się pasmo najmniej oczekiwanych zdarzeń. Pokazujemy jak z pomocą Pakietu Komfort możemy rozwiązać podobne problemy i tym samym zdjąć z bohaterów, a przede wszystkim z naszych klientów choć trochę codziennych trosk. A mniej trosk to więcej przestrzeni na „Branie życia za rogi” – wyjaśnia Jorge Sánchez Klosiński, dyrektor biura marketingu w Banku Pekao.

Konto Przekorzystne z Pakietem Komfort w reklamie Pekao

Kampania wystartowała 15 lipca. Kreacje obejmują kampanię telewizyjną (spot 30” i 3 wersje 15”) w głównych antenach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych, kampanię w internecie (m.in. filmy 6” i bannery) oraz w social mediach.

Nowa oferta będzie komunikowana na witrynach bankowych i w materiałach POS. Dodatkowo, od 30 lipca kampania będzie realizowana w kinach, spot trafi na ponad 1000 ekranów w dużych i małych miastach. Kampania w telewizji i kinach zakończy się 26 września, w pozostałych mediach 30 września.

Za strategię komunikacji, kreację i realizację kampanii odpowiada Saatchi&Saatchi, za działania digital Sales&More i Spot&Dot, a za social media Insignia. Filmy wyreżyserował Tomasz Knittel, a zrealizował dom produkcyjny Lucky Luciano. Autorem fotografii jest Łukasz Pęcak (Makata).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online