Bank Pekao liderem obsługi przez Infolinię i pocztę elektroniczną

Bank Pekao zajął pierwsze miejsce w kompleksowym badaniu jakości obsługi klientów za pośrednictwem infolinii i poczty elektronicznej zorganizowanym przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Zarówno w kontakcie telefonicznym, jak i e-mailowym Bank Pekao nie miał sobie równych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Lider rankingu zgromadził łącznie w obu badanych obszarach 83 pkt. na 100 możliwych. Kolejne banki zgromadziły odpowiednio 81, 78, 75 i 72 pkt. W porównaniu do jesiennej edycji badania Bank Pekao przesunął o jedną pozycję w górę, w porównaniu do raportu sporządzonego przed rokiem bank awansował aż o cztery pozycje. 

- Klienci oczekują szybkiej i rzetelnej informacji w kontaktach z bankiem. Zapewniamy im to przez wszystkie kanały dostępne obecnie w naszym banku, a pierwsze miejsce w rankingu niezależnej firmy badawczej potwierdza właściwie wybrany kierunek naszych działań. Satysfakcja klientów jest dla nas bowiem celem pierwszoplanowym, fundamentem budowy długotrwałych i owocnych relacji – mówi Bartłomiej Nocoń, szef departamentu bankowości elektronicznej w Banku Pekao SA.   

Gigantyczną poprawę Pekao zanotowało w ocenie kontaktu przez pocztę elektroniczną. Wzrost oceny aż o 28 pkt. był największy spośród 13 banków wziętych pod lupę przez ARC Rynek i Opinia. Respodenci najwyżej ocenili uprzejmość, wiedzę ogólną i wiedzę produktową konsultantów poczty elektronicznej.

W przypadku oceny infolinii telefonicznej i jakości usług konsultanta wysokie oceny Bank Pekao uzyskał w kategorii wiedza produktowa, a także uprzejmość i zaangażowanie konsultanta.

Instytut Badawczy ARC i Opinia organizuje badanie dwa razy w roku. Jego celem jest porównanie jakości obsługi klienta za pośrednictwem różnych kanałów informacyjnych w poszczególnych bankach. Pod uwagę bierze się jakość pracy konsultantów oraz ilość informacji, jaką otrzymują klienci.

Bank Pekao SA działa od ponad 80 lat i jest jednym z największych banków Europy Środkowo-Wschodniej. Dysponuje drugą co do wielkości siecią oddziałów (ponad 1000 placówek w całym kraju) oraz siecią ponad 4000 bezpłatnych bankomatów w Polsce i 20 000 w całej Europie. Bank Pekao SA obsługuje ponad 5 milionów klientów.

Bank Pekao SA w 2010 roku otrzymał tytuł "Najcenniejszej polskiej firmy 2009 r." tygodnika "Newsweek" i AT Kearney Czterokrotnie zdobył tytuł Najlepszego Banku w Polsce w roku 2005, 2008, 2009 oraz 2010 przyznawany przez magazyn „Euromoney”, tytuł Najlepszego Polskiego Banku w roku 2006, 2009 oraz 2010 magazynu „Global Finance”, a także trzykrotnie był uznawany za Najlepszy Bank w Polsce w roku  2009, 2008 i 2004 przez magazyn „The Banker” .

Bank Pekao SA należy do Grupy UniCredit, jednej z wiodących międzynarodowych instytucji finansowych, która jest silnie zakorzeniona w 22 europejskich krajach, prowadzi ponad 9800 placówek oraz zatrudnia ponad 165 tys. osób, stanem na koniec 2009 roku.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"