Startująca właśnie kampania Pożyczki Ekspresowej w Banku Pekao SA podkreśla, że jest ona często polecana przez znajomych i rodzinę, dzięki czemu jest zdecydowanie bardziej wiarygodna niż konkurencyjne oferty. Akcja opiera się na spocie zrealizowanym w technice poklatkowej - stop motion. W podobnej stylistyce utrzymana jest poprzednia reklama banku, promująca Eurokonto Mobilne (obejrzyj ją). - To szansa na stworzenie wyróżniającej się, nowoczesnej platformy, która odświeży wizerunek banku i umożliwi dotarcie do nowych klientów - przekonuje Ula Sławińska, dyrektor operacyjny departamentu komunikacji marketingowej Banku Pekao SA.
Kreację kampanii przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw, natomiast reklamę wyreżyserowali Angela Kohler i Ithyle Griffiths, a jej realizacją zajął się dom produkcyjny Dynamo. Za planowanie i zakup mediów na potrzeby akcji odpowiada dom mediowy Mediacom.












