Bank Pocztowy partnerem strategicznym Kongresu Public Relations

Drugi rok z rzędu Bank Pocztowy wspiera jedno z najważniejszych wydarzeń branży PR w Polsce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Już po raz dziewiąty Rzeszów stanie się miejscem spotkania praktyków i naukowców zajmujących się na co dzień tematyką Public Relations. W dniach 21-23 kwietnia 2010 r. odbędzie się tu „IX Kongres Public Relations", którego Bank Pocztowy jest partnerem strategicznym.

- To jedno z najważniejszych w roku wydarzeń w branży PR wspieramy już po raz drugi. Misją Banku Pocztowego jest prosta i dostępna bankowość, także w sferze komunikacji. Dlatego tak chętnie angażujemy się w Kongres, który jest okazją do poznania najlepszych praktyk Public Relations, przedstawianych przez największych ekspertów - mówi Magdalena Ossowska-Krasoń, rzecznik prasowy Banku Pocztowego.

Głównymi zagadnieniami tegorocznego Kongresu w Rzeszowie mają być nowe trendy PR oraz pomiar efektów działań PR-owych. Poszczególne prelekcje będzie można śledzić na żywo za pośrednictwem transmisji wideo na stronie online.kongrespr.pl.

Organizatorami Kongresu są Zakład Public Relations Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie oraz Agencja Public Relations RPR Group, przy merytorycznym wsparciu Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Partnerem strategicznym imprezy jest Bank Pocztowy.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele