Bank Pocztowy reklamuje rozciąganie zysków (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamująca ofertę "Ekstra Procent"dostępną w Banku Pocztowym. Akcja podkreślająca zwiększanie sięzysku na tej lokacie obejmuje telewizję, prasę i outdoor.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa oferty "Ekstra Procent"dostępnej w Banku Pocztowym w obrazowy sposób pokazuje, że możnazwiększyć oprocentowanie na tej lokacie, płacąc bezgotówkowo przypomocy karty. Dzięki temu oszczędności mogą wzrosnąć w skali rokunawet do 8 proc, co reklamują występujący w kampanii pracownicyPoczty Polskiej z Borka Wielkopolskiego, Leszna, Łodzi, Piły iWarszawy.

Kampania reklamująca tę ofertę rozpoczęła się 4 stycznia wtelewizji: 15- i 30-sekundowe spoty emitowane są w TVP, Polsacie,TVN, TVN24, TVN7 i TV4. 15 stycznia akcja obejmie prasę, m.in."Gazetę Wyborczą", "Rzeczpospolitą", "Dziennik" i "Super Express",oraz outdoor - billboardy w 19 największych miastach.

W telewizji i prasie akcja będzie prowadzona do końca stycznia,a w outdoorze potrwa do końca lutego.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Arip, spottelewizyjny wyprodukował Opus Film, a zakupem mediów zajął się dommediowy Mediaedge:cia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą