Bank Pocztowy w „Ojcu Mateuszu” oraz w „Ranczo”

Bank Pocztowy rozpoczyna kampanię związaną z lokowaniem produktu. Ofertę Banku będzie można zobaczyć w cieszących się dużą popularnością polskich serialach.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

– Oglądanie telewizji, a w szczególności seriali, takich jak „Ojciec Mateusz” i „Ranczo” jest jedną z ulubionych form spędzania czasu wolnego przez naszą grupę docelową – osoby starsze i mieszkańców małych miast. Zaangażowanie w product placement traktujemy zarówno jako szansę na pokazanie marki Banku Pocztowego, jak i realizację programu edukacji finansowej. Wykluczenie finansowe jest ważnym problemem społecznym. Dotyczy przede wszystkim mieszkańców małych miejscowości oraz osób starszych, a więc naszych istotnych grup docelowych. Dlatego edukacja finansowa jest naszą najważniejszą misją społeczną. Prowadzimy w tym zakresie różne działania: aktywnie współpracujemy z Uniwersytetami III Wieku, prowadzimy ogólnopolską kampanię pod hasłem „Skarpety na nogi! Pieniądze na konto!". Uznaliśmy, iż obecność w popularnych serialach jest również dobrym pomysłem na dotarcie do odbiorców z informacją, iż korzystanie z usług bankowych jest dostępne dla każdego – na każdej poczcie – mówi Marcin Szymkowiak, Dyrektor Departamentu Promocji Banku Pocztowego.

Obecność Banku Pocztowego w „Ojcu Mateuszu” jest kontynuacją współpracy, rozpoczętej w poprzednich sezonach.

– To już trzeci sezon „Ojca Mateusza”, w który się angażujemy. Cieszymy się, że w tym roku możemy być obecni także w serialu „Ranczo”, który może pochwalić się największą widownią wśród polskich seriali. Pierwszy odcinek bieżącej serii obejrzało 7,3 mln osób – dodaje Marcin Szymkowiak.

Elementy, które zostaną pokazane w serialach to m.in.: Pocztowe Konto Nestor i Pocztowe Konto Standard, Pocztowa Karta Kredytowa oraz bankowość elektroniczna – Pocztowy24.

„Ojciec Mateusz” i „Ranczo” to dwa, niezwykle popularne seriale. Pokazują problemy codziennego życia w polskich małych miastach oraz na wsi. „Ranczo” jest oryginalnym, polskim formatem serialowym nadawanym od 2006 roku, natomiast „Ojciec Mateusz” powstał w 2008 roku na bazie włoskiej licencji.

W przypadku „Ojca Mateusza” Bank będzie obecny w odcinkach „Rocznica”, „Naciągacze” oraz „Przytułek”, które zostaną wyemitowane 15 i 22 marca oraz 24 maja. W  „Ranczo” emisja odcinków z bankowym placementem nastąpi 1 i 29 kwietnia oraz 6 i 13 maja. Oba seriale są emitowane w TVP 1.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"