Bank Polskiej Spółdzielczości wybiera dom mediowy

Bank Polskiej Spółdzielczości prowadzi przetarg na wybór domu mediowego, z którym będzie współpracował przy kampanii zaplanowanej na br.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bank Polskiej Spółdzielczości wybiera dom mediowy

Wybrana agencja zajmie się planowaniem i zakupem czasu reklamowego w telewizji, bo zaplanowana kampania ma obejmować tylko to medium. Akcja ma promować banki spółdzielcze z Grupy BPS. Jak długo potrwa i jaki jest jej budżet, nie ujawniono.

Przetarg trwa do 13 lipca.

Banki spółdzielcze z Grupy BPS były ostatnio promowane jesienią ub.r. W reklamach podkreślano zalety bankowości opartej o spółdzielnie, takie jak tradycja, lokalność i działanie bliżej klientów.

Działania zostały podzielone na dwie odsłony. Pierwszą z nich była wizerunkowa kampania telewizyjna i internetowa „Najbliżej ludzi”, druga - promowała pożyczki „Wygodny kredyt”. Kreację reklam przygotowało wówczas biuro kreatywne Granatowi, a media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Effective Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji