Bank Spółdzielcze z kampanią addressable TV od Wavemaker i GroupM

Sztuczna inteligencja wsparła przygotowanie ponad 500 wersji spotów wykorzystywanych w nowej kampanii addressable Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Tę szeroko zakrojoną geotargetowaną akcję zaplanowały Wavemaker i GroupM.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bank Spółdzielcze z kampanią addressable TV od Wavemaker i GroupM

Tomasz Jakubiak, popularny kucharz i prowadzący programy TV, jest twarzą kolejnej kampanii Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. Potencjalnych klientów 308 zrzeszonych Banków, Jakubiak zachęca do założenia konta z kartą Mastercard, a także do skorzystania z oferty kredytowej, gdzie w ramach loterii klienci mogą wygrać częściową spłatę kredytu.  

Marketer wykorzystał AI do stworzenia ponad 500 spotów (pond 300 dla kredytów i ponad 200 dla konta z kartą Mastercard). W zależności od tego, wokół jakiej placówki mieszka potencjalny klient Banków Spółdzielczych z Grupy BPS, zobaczy ściśle odnoszącą się do tej lokalizacji reklamę lokalnego banku. Mieszkaniec Otwocka, Ustrzyk Dolnych, Gdyni, Lublina, Łochowa i pozostałych kilkuset miast usłyszy w reklamie nazwę swojej miejscowości, którą wymienia Jakubiak. Przybliża to markę i zapewnia bardziej spersonalizowany kontakt z odbiorcami kampanii.  

Celem kampanii przygotowanej przez Wavemaker oraz GroupM jest zwiększenie ruchu w placówkach, spopularyzowanie oferty kredytów oraz kont osobistych w bankach z Grupy BPS.   

– Grupa BPS zrzesza ponad 300 banków. Na poziomie ogólnopolskim realizujemy kampanie świadomościowe i wizerunkowe. Wyzwaniem było przeniesienie oddziaływania promocji możliwie precyzyjnie na konkretny bank, na jego terenie działania i w ten sposób wsparcie w pozyskaniu klienta na poziomie lokalnym. Rozwój technologiczny w zakresie targetowania/adresowania reklam oraz możliwości AI w personalizacji kreacji, pozwoliły nam stworzyć kampanię o szerokim zasięgu geograficznym, a jednocześnie bardzo lokalną. Co więcej, łączymy w ten sposób nie tylko działania ogólnopolskie z lokalnymi, ale też świat on-line z off-line. To przykład, kiedy nowa technologia pozwala doskonale wesprzeć realizację strategii marketingowej – mówi Robert Szymański, dyrektor biura marketingu w Banku BPS.  

Kampania Zrzeszenia BPS daje wyobrażenie o możliwościach, jakie zapewnia dziś addressable TV w połączeniu z AI. Wizerunkową siłę reklamy telewizyjnej i ogólnopolski zasięg, przy jednoczesnym spersonalizowaniu przekazów docierających do klientów mieszkających wokół 308 banków, połączyliśmy w pierwszej na tę skalę akcji – dodaje Maciej Olenderczyk, szef obszaru Advanced TV w GroupM.  

Kampania wykorzystuje m.in. DAI w HBB TV na TVN7, TTV, TVN, a także aplikacje i serwisy OTT, takie jak Player, TVP VOD, Rakuten TV, YouTube czy TitanOS. Reklamy Banków z Grupy BPS zobaczą widzowie oglądający ich programy na telewizorach podłączonych do sieci.  

Kampanii telewizyjnej Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS towarzyszą też mocno sprofilowane działania w mediach digital. W zależności od lokalizacji oraz zainteresowań użytkownika sieci, mechanizm dynamicznej optymalizacji kreacji pozwala na serwowanie odbiorcom najbardziej adekwatnej reklamy.   

Za kreację do kampanii oraz produkcję spotów z wykorzystaniem AI odpowiadały agencja Eskadra i FNF, strategia i planowanie kampanii były po stronie Wavemaker oraz działu Advanced TV w GroupM.  

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"