18 grudnia w telewizji Polsat zakończyła się już piąta i zarazem ostatnia edycja reality-show "Bar". I jak wynika z danych AGB Polska, mimo że miała najsłabsze wyniki oglądalności przyniosła dla telewizji Polsat największe wpływy z reklam, ponad 345 mln zł*.
Piątą edycję Baru oglądało średnio 2,5 mln osób - dla porównania trzecią edycję tego reality show, która osiągnęła najlepsze, miała średnio 3,5 mln widzów.
Total individualsA 16-49DescriptionAMRSHR %AMRSHR %BAR I2 943 13519,53%1 656 92622,09%BAR II3 152 37419,31%1 786 03921,96%BAR III3 417 66921,26%2 047 57426,11%BAR IV2 625 45817,62%1 556 94022,62%BAR VIP2 542 41316,66%1 469 16220,55%
Tymczasem to właśnie dzięki Bar- Vip telewizja Polsat zarobiła najwięcej pieniędzy. Wg danych AGB Polska wpływy z reklam wyniosły ponad 90 mln zł*, a w sumie z pięciu edycji wpływy reklamowe wyniosły ponad 345 mln zł*.

Descriptionwpływy w złBAR I40 611 850BAR II61 891 700BAR III78 954 125BAR IV76 769 725BAR VIP92 530 000
*dane AGB Polska na podstawie oficjalnych cenników Telewizji Polsat











