Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan promują na walentynki Douglas
Sieć perfumerii Douglas rozpoczyna walentynkową kampanię reklamową, w zachęca do okazywania sobie miłości, celebrowania wspólnych chwil oraz obdarowywania się upominkami. Do akcji zaproszono aktorskie małżeństwo - Barbarę Kurdej-Szatan i Rafała Szatana.Działania przygotowały Brasil, Papaya Films i Havas Media.
Kampania składa się z 30-sekundowego spotu oraz specjalnie przygotowanych treści, promujących specjalną ofertę walentynkową Douglas.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Love is the greatest gift! Przygotuj się na Święto Zakochanych wraz z gwiazdami naszej walentynkowej kampanii, Basią Kurdej - Szatan i Rafałem Szatanem! ❤️ Już niedługo więcej niespodzianek od nas i gwiazd naszej kampanii. A dla wszystkich zakochanych i nie tylko, w perfumeriach Douglas przygotowaliśmy fantastyczną ofertę! 😍 Do końca lutego 2 wybrane zapachy kupicie za jedyne 199 zł*! ❤️ *oferta dotyczy 45 wybranych zapachów #Douglas #PerfumerieDouglas #ValentinesDay #LoveIsTheGreatestGift #fragrance
Post udostępniony przez Perfumerie Douglas Polska (@douglas_polska) Lut 4, 2020 o 3:26 PST
Kampania wizerunkowa z udziałem Barbary Kurdej-Szatan i Rafała Szatana obejmuje działania na Facebooku, Instagramie oraz YouTubie, a także materiały POS na witrynach sieci perfumerii Douglas w całej Polsce.
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.
Za przygotowanie materiałów kreatywnych odpowiada agencja Brasil, za realizację produkcji Papaya Films, a zakup mediów i kampanię w kanałach social media i digital - Havas Media.