Barbora.pl rusza w Polsce z kampanią budującą świadomość marki

Agencja influencer marketingowa Hash FM (Grupa Streetcom), została wybrana do realizacji działań e-sklepu Barbora.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest przede wszystkim budowanie i utrwalanie świadomości marki Barbora oraz prezentacja benefitów związanych z robieniem zakupów przez stronę barbora.pl.

Działania realizowane przez Hash FM obejmują Warszawę, Gdańsk, Gdynię i Sopot.   Hash FM to agencja influencer marketingu, którą Streetcom nabył w 2020 r., rozszerzając tym samym swoje działania w obszarze digital.

Klienci Barbora mogą kupować artykuły spożywcze oraz produkty tzw. codziennego użytku. Sklep i dostawy działają już w Warszawie, Gdańsku, Gdyni, Spocie i Łodzi, a już w listopadzie w Katowicach i okolicznych miastach. Dostawa odbywa się nawet tego samego dnia,  7 dni w tygodniu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online