„BarON24” ma mniej widzów niż „Rodzinka.pl”. TVP2 przegrywa z konkurencją

Nowy serial „Baron 24” gromadzi średnio 1,34 mln widzów. TVP2 w czasie jego emisji notuje słabsze wyniki niż rok temu, gdy nadawała „Rodzinkę.pl”. Stacja przegrywa też ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„BarON24” ma mniej widzów niż „Rodzinka.pl”. TVP2 przegrywa z konkurencją

Premierowe odcinki serialu „BarON24” na antenie TVP2 oglądać można w piątki o godz. 20.40 i 21.10, począwszy od 7 marca br. Średnia oglądalność sześciu pierwszych odcinków komediowego serialu wyniosła 1,34 mln widzów, co przełożyło się na 8,39 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 8,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej produkcja obniża widownię TVP2 o 490 tys. osób. Wówczas stacja w piątki o 20.40 i 21.10 pokazywała czwartą edycję „Rodzinki.pl”, którą po trzech tygodniach oglądało średnio 1,83 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 12,19 proc. i 15,50 proc. (dowiedz się więcej).

W czasie emisji serialu „BarON24” TVP2 przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Polsat, który pokazuje wówczas taneczne widowisko „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, co przekłada się na 24,40 proc. udziału. Drugie miejsce zajmuje TVN (filmy fabularne z cyklu „Superkino”; 14,44 proc.), a trzecie - TVP1 („Halowe Mistrzostwa Świata w Sopocie”, serial „Ben Hur” i filmy; 10,53 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem jest TVN, a dalej plasują się: Polsat, Jedynka i Dwójka.

- „BarON24” jest nowością, która emitowana jest w bardzo konkurencyjnym paśmie. Zdarza się - zwłaszcza w przypadku seriali, że widzowie dłuższy czas zapoznają się z nowością, a dobre wyniki oglądalności pojawiają się po jakimś czasie. Z rzetelną i całościową oceną trzeba zatem poczekać do końca ramówki wiosennej - mówi Wirtualnemedia.pl Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP.

„BarON24” to komediowa produkcja opowiadająca o rodzinie prowadzącej tytułową stację benzynową. Jej właściciela gra Tomasz Karolak, a partneruje mu m.in. Izabela Kuna. W obsadzie znaleźli się także Piotr Cyrwus, Wojciech Mecwaldowski, Cezary Kosiński, Iwona Bielska, Michał Meyer i Weronika Humaj.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"