Akcja reklamowa serialu “BarON24” obejmuje prasę (“Gazeta Wyborcza”, “Gazeta Telewizyjna”, “Świat Kobiety”, “Show”, “Olivia”, “Tele Tydzień”, “To&Owo”, “Tele Świat”, “Tele Max”, “Super TV” i “Kurier TV”), radio (RMF FM, Radio ZET) oraz internet (Wp.pl, Wp.tv, Filmweb i Onet.pl). Za kreację i mediaplan odpowiadało biuro marketingu TVP. „BarON24” emitowany będzie w TVP2 od marca w piątki o 20.40 i 21.10.
Działania promujące czwartą edycję “The Voice of Poland” są z kolei realizowane w prasie (“Tele Tydzień”, “To&Owo”, “Tele Świat”, “Tele Max”, “Super TV” i “Kurier TV”), Polskim Radiu oraz na outdoorze (tablice 6x3, 12x3, 12x4, gigaboard na Dworcu Centralnym w Warszawie, siatka wielkoformatowa przy siedzibie TVP na ul. Woronicza). Kreację przygotowało biuro marketingu, a media zaplanowały domy mediowe Equinox i Value Media. Show oglądać będzie można w TVP2 w soboty o 20.05.

Natomiast dla programu “Świat się kręci” zaplanowano kampanią radiową - każdego dnia w radiowej Jedynce, Dwójce i Czwórce emitowana będzie reklama zapowiadająca temat lub gościa dnia tej audycji. Za przygotowanie akcji opowiadają TVP i producent programu Rochstar. Magazyn „Świat się kręci” nadawany jest w TVP1 w dni powszednie o 18.30.











