Bartosz Kuczyński w Group One Media

Do Group One Media (spółki mediowe Group One) dołączył Bartosz Kuczyński, który objął stanowisko buying intelligence director. W nowej roli odpowiadać będzie za trade, współpracę z zespołami client service oraz klientami, jak i za zarządzanie zespołem TV buying.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bartosz Kuczyński w Group One Media
Bartosz Kuczyński, fot. Group One

To nowo powstałe stanowisko, które zostało powołane w związku ze strategią wzmocnienia kompetencji telewizyjnych w ramach grupy oraz zbudowania silnego i eksperckiego działu buying TV.

- Podczas gdy w pierwszym półroczu rynek reklamy TV notuje spadki, wydatki portfolio naszych klientów w tym medium urosły o 40 proc. Media tradycyjne to obszar, który chcemy stale rozwijać i zapewniać naszym klientom stałą obsługę na najwyższym poziomie. W reklamie telewizyjnej jest przestrzeń do optymalizacji i wprowadzania nowych rozwiązań, także tych na styku reklamy offline i online. Dołączenie do zespołu Bartka Kuczyńskiego wzmacnia nasze kompetencje i pozwala na realizowanie wysokich celów w ramach rozwoju oferty reklamy telewizyjnej - mówi Bartosz Krzewski, chief operating officer w Group One Media.

Bartosz Kuczyński przez 15-lat kariery zawodowej związany był z grupą OMG, w której od 2014 roku odpowiedzialny był za strategię zakupu TV, nadzór nad kampaniami i realizację kontraktów dla wszystkich klientów OMD, PHD oraz MDM, w tym m.in. za współpracę z takimi reklamodawcami jak Nivea, McDonald's, Provident, Nissan, Renault, Berlin Chemie, Reckitt Benckiser, Bayer, UPC, Mercedes, Tchibo, BSH, Hortex, czy Answear.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji