Bartosz Rydliński publicystą Interii

Bartosz Rydliński wyjaśni w Interii, jak społeczne nastroje i globalne trendy wpływają na postrzeganie najważniejszych wydarzeń w Polsce i na świecie.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Bartosz Rydliński publicystą Interii
Interia

Interia wzmacnia sektor z materiałami o tematyce politycznej i społeczno-ekonomicznej. Do grona jej autorów i komentatorów dołączył Bartosz Rydliński.

Nowy dziennikarz w Interii

Politolog w premierowym materiale podsumuje dwuletnie rządy Koalicji 15 października i zastanowi się nad tym, jak zmieniają się ugrupowania centrowo-liberalne i lewicowe pod wpływem coraz większej popularności prawicowych postulatów wśród wyborców.

Interia współpracuje z topowymi autorami w Polsce. Portal prezentuje felietony i reportaże m.in. Antoniego Dudka, Pauliny Wilk, Ziemowita Szczerka, Filipa Springera i Andrzeja Kohuta.

Jego redakcję tworzą dziennikarze polityczni, w tym Piotr Witwicki, Kamila Baranowska, Łukasz Szpyrka, Karolina Olejak, Marcin Fijołek, Marta Kurzyńska i Łukasz Rogojsz

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Inwestor "Rzeczpospolitej" ukarany przez nadzór giełdy. Grzywny także dla Hajdarowiczów

Inwestor "Rzeczpospolitej" ukarany przez nadzór giełdy. Grzywny także dla Hajdarowiczów

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO