Bartosz Węglarczyk poprowadzi komercyjną imprezę producenta cydru. "Niech dziennikarze zajmą się pracą, nie innymi dziennikarzami"

Bartosz Węglarczyk, dyrektor programowy Onetu, poprowadzi komercyjną imprezę "Cydr Lubelski - Nie filtrujemy!". Część dziennikarzy oburza się z tego powodu, sugerując, że publicyście w randze dyrektora tak ważnego medium nie wypada prowadzić podobnych eventów. - Nie widzę w tym nic zdrożnego - komentuje dla Wirtualnemedia.pl sam zainteresowany.

Jacek Kowalski
Jacek Kowalski
Udostępnij artykuł:

Impreza ma odbyć się w nadchodzącą środę, przygotowuje ją firma Ambra. Na zaproszeniu, wysłanym dziennikarzom, jako prowadzący widnieje Bartosz Węglarczyk, publicysta, były zastępca redaktora naczelnego "Rzeczpospolitej", obecnie dyrektor programowy Onetu. - Serio nie widzisz nic złego w takim występie? Przecież to jak reklama - napisał na Twitterze pod adresem Węglarczyka Grzegorz Nawacki, zastępca redaktora naczelnego "Pulsu Biznesu" i szef serwisu Pb.pl.

Politolog Piotr Glinkowski odpowiada na to pytaniem, od kiedy dziennikarz nie może prowadzić podobnej komercyjnej imprezy. Bartosz Zbroja, dziennikarz i były rzecznik prasowy Ministerstwa sportu i turystyki, podziela zdanie Grzegorza Nawackiego: - Czym innym jest prowadzenie np. panelu na konfie, a czym innym czysta konferencja produktowa - odpowiada.

Sam Bartosz Węglarczyk w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl nie kryje zniecierpliwienia. - Wystarczy, dość już zajmowania się dziennikarzy dziennikarzami. Niech "Puls Biznesu" zajmie się swoimi problemami. Dziennikarze są w pracy, niech zajmują się swoją pracą. "Pulsu Biznesu" nie czytam i nie widzę powodu, dla którego ta gazeta miałaby się mną zajmować. Nie ma niczego zdrożnego w tym, że poprowadzę taką imprezę - kończy nasz rozmówca.

To nie jedyny przypadek, gdy dziennikarz Grupy Onet-RASP udziela się w komercyjnym zdarzeniu. Michał Pol, redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” i szef newsroomu sportowego Grupy podjął stałą współpracę reklamową z firmą Fortuna zakłady bukmacherskie. Będzie promował Fortunę na swoich profilach w serwisach społecznościowych. Jego wizerunek zostanie także wykorzystany w kampaniach display oraz w punktach sprzedaży.

Jacek Kowalski
Autor artykułu:
Jacek Kowalski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"